Translate

2013. június 2., vasárnap

Spirit of Balaton - 2013.07.06. - szombat 08:00 - Balatonmáriafürdő

. . . úgy kábé másfél éve fejembe vettem, hogy körbe kellene tekerni a Balatont. Gugliztam egy keveset és rátaláltam egy programra, amit évente egyszer rendeznek meg a tó körül. Ez egy teljesítmény túra. 24 óra áll az indulók rendelkezésére, hogy teljesítsék ezt a nem éppen könnyű távot. Eleinte "Tour de Balaton" néven futott a rendezvény, viszont 2012 óta már "Spirit of Balaton"-ként.
Egyik sörözős pénteken megpendítettem az ötletem Heteséknek - és ami nagyon meglepett -, ők azonnal igent mondtak rá. Igaz nekem még sem bicajom, sem erőnlétem/kondim nem volt a megvalósításhoz, de mindez nem gátolt abban, hogy valahogy megszervezzem és megvalósítsam az álmom.

A tavalyi ötlet mostanra valóra vált. Úgy gondoltam a közel egy évvel ezelőtti "rábólintás" csak egy elvetélt lelkesedés lehet a többiek részéről, de 2013.május 24-én realizálódott a terv. Május 22-re megérkezett a Vaterán "szerzett" canga, majd dobtam egy kör-emailt a srácoknak, hogy kit érdekelne a verseny. Legnagyobb megdöbbenésemre Bugin kívül mindenki igent mondott. Bugi is csak azért nem, mert még nincs bicaja, amivel nekivágjon a kihívásnak. El is kezdtem szervezni. Írtam a szervezőknek, hogy jelentkeznénk a versenyre. Megkaptuk rajtszámainkat. Enyém lett a 30-as, Hetesé a 31-es, Kótya a 33-as és Pata a 35-ös, így a kvartett indulásra készen.

Még van körülbelül 1 hónap a startig. Ennyi időnk van még felkészülni a próbatételre. Én napi szinten tekerek - igaz nem túl sokat -, de ez is több a semminél. Június 15, szombatra tervezek Patával egy kisebb erőfelmérési túrát, amin nagyjából 60km-t tekernénk, változó terepviszonyok között. A helyszín még nem tisztázott, de nagyon úgy néz ki, hogy Szentendréről lenne az indulás Dobogókő érintésével vissza a kiinduláshoz...

A következő beszámoló várhatóan erről a túráról lesz, ha még élni fogok... :-)

Addig is ajánlom figyelmetekbe ezt az örök klasszikust:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése