Translate

2013. június 21., péntek

A felmérő túra előtt...

Hetes hívott, hogy mit fogok enni holnap az úton. Ez csöppet meglepett, mert úgy terveztem, hogy tekerni fogunk, nem piknikezni, de rájöttem, hogy ő igazából arra gondolt, hogy miből akarok energiát nyerni a 80-as körre. Mondtam, hogy én nem terveztem semmi kaját vinni magammal, csak inni akarok, hisz a magam 101 kilója egy mozgó tápanyagforrás. Van minek égnie! :-) Aztán azért rájöttem, hogy 1-2 banán jól jöhet majd, szal azt azért pakolok reggel. Ő vett néhány energiaszeletet, legalább teszteli őket a Balaton előtt, mert ugye ezektől megindul a bélmozgás erősen, ha nem a szervezetünknek megfelelőt használunk. Nem rossz ötlet, de nekem jó lesz majd ott, élesben kipróbálni a tuti cuccokat! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése