Translate

2013. június 20., csütörtök

Egyel kevesebben az indulók között

Sajnos megvan az első rossz hír a túrával kapcsolatban. Kótya - bár korábban jelezte, hogy lehet elfoglalt lesz a Spirit of Balaton szombatján - szólt, hogy nem tud jönni. Nagyon sajnálja, mert szerette volna megméretni magát.
Így már csak hárman maradtunk a próbatételre. Remélem nem csappan tovább a számunk a következendő napokban és ennyien legalább tudjuk képviselni kis társaságunkat ezen a versenyen.

...igazából nagyon bízom abban, hogy nem következik be az a forgatókönyv, ami szerint esetleg csak egyedül én érnék rá azon a bizonyos július 6-i szombaton. Az viszont tuti, hogy akárki jön, vagy nem jön, nekem ott a helyem és nekivágok a távnak.

A június 15-re tervezett tekerés sajnos elmaradt, viszont ezt most fogjuk teljesíteni 22-én Hetessel. Az útvonal: Budapest - Ócsa - Üllő - Gyömrő - Maglód - Budapest
Ez egy "könnyed" 80km-es kör, amit számításaink szerint kb. 4-5 óra alatt kellene teljesíteni. Azonban nem tartom kizártnak, hogy időben több lesz ez, hiszen hiába fogunk reggel 7-kor indulni, az ezen a héten Magyarországot elért afrikai kánikulában teljesen kitikkadunk majd és nem leszünk valami gyorsak. Hétfő óta 32-35 fok van napközben, és éjszakára sem hűl 20 fok alá a hőmérséklet. Emiatt sajnos hétfő óta nem bicajoztam egy métert sem. Aznap - a hőség kezdetekor -, este fél 6-kor indultam útnak. Nem egész 2 órát tekertem, majd 35km-t, de a végén már annyira kitikkadtam, hogy a bicajon maradásom is kész csoda volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése